Komt allen: algemene ledenvergadering NVMO

• 1 min.
  • Voorwoord

Voor u ligt alweer het vierde nummer van het tijdschrift Medische Oncologie van dit jaar. Hierin wordt onder meer aandacht besteed aan de komende Nascholingscursus Medische Oncologie, die op 20 en 21 november wordt gehouden, door middel van een interview met de voorzitter van het organisatiecomité: dr. G. Vreugdenhil.

Tijdens de nascholingscursus zal op vrijdag 21 november 2003 de algemene ledenvergadering van de NVMO worden gehouden. We willen u van harte uitnodigen om deze bij te wonen. Zoals reeds in een eerder voorwoord gemeld, heeft het NVMO-bestuur de afgelopen periode tweemaal een 'heidag' gehad waar over het beleid voor de komende jaren is nagedacht. Tijdens de algemene ledenvergadering willen wij u hierover alvast op hoofdpunten berichten. Het is de bedoeling om begin 2004 een bijeenkomst te organiseren waar verder op de beleidsplannen zal worden ingegaan. We denken daarbij aan een in

Maak een gratis account aan en krijg toegang tot alle artikelen

Account aanmaken

Heeft u al een account?