Maatschappij

Blue Ribbon: taboe doorbreken en fondsen werven ‘Alles draait om naamsbekendheid’

Stichting Blue Ribbon wil mannen bewustmaken van het risico op prostaatcarcinoom. Dat is nodig, want het taboe onder mannen is hardnekkig. Met onder meer publiciteitscampagnes en het inzamelen van donorgelden tracht de stichting haar doelstellingen te verwezenlijken.

Meer informatie

Maatschappij

Blue Ribbon: taboe doorbreken en fondsen werven ‘Alles draait om naamsbekendheid’

Stichting Blue Ribbon wil mannen bewustmaken van het risico op prostaatcarcinoom. Dat is nodig, want het taboe onder mannen is hardnekkig. Met onder meer publiciteitscampagnes en het inzamelen van donorgelden tracht de stichting haar doelstellingen te verwezenlijken.

Meer informatie

Over dit artikel
Auteur
Michel van Dijk
Over de auteur

Michel van Dijk, wetenschapsjournalist

Printdatum
14 juli 2013
E-pubdatum
4 januari 1970
ISSN print
1388-2295
ISSN online
2405-4763


Over dit artikel
Auteur
Michel van Dijk
Over de auteur

Michel van Dijk, wetenschapsjournalist

Printdatum
14 juli 2013
E-pubdatum
4 januari 1970
ISSN print
1388-2295
ISSN online
2405-4763